From Kustvägen Byrum – Äleklinta
One of Öland’s most beautiful roads, perfect for both cars and bicycles. It is best experienced from south to north, where the landscape opens up to the sea. Feel free to bring a picnic and enjoy nature at one of the many scenic spots!
Incredibly beautiful and calming Öland nature. We started in Äleklinta and drove slowly north. It’s a short distance but make sure to make several stops along the way.
Fam Ericsson
17 mars 2025 at 14:53Vilken upplevelse ! Det är en helt makalös Vacker utsikt med spännande stenformationer och vi kom fram till olika byar och spännande småvägar. Vi började vår bilresa från Äleklinta och körde sakta norrut. Det är en kort sträcka men se till att ändå göra flera stopp på vägen och ta med kaffetermos och lite mackor så ni kan stanna längs vägen och njuta !